Börja om från noll !

Har nu en ny bloggdesign och allt gammalt som skrivit är borta, så nu börjar jag om från noll och försöker börja om på nytt och kanske börja blogga lite mer än jag gjort tidigare.
Har inte så mkt mera att skriva för det som har hänt sen jag sist skrev (som var ett bra tag sen) vet ändå dom som behöver veta de så känner inte att jag behöver skriva ut det här :)

Men kan berätta att idag vart det ett besök på usö, gick därifrån med besked att jag har en grov skråma på hornhinnan och inflamation i den så nu går man på antibiotika för de då...
Vill också bara meddela att jag saknar min underbara pojkvän, men får ju träffa honom imorgon när han tar studenten :) Grattis älskling :)<3

Nej nu blir det lite syskon mys med syrran innan man dejtar kudden en stund :)

Hare bra tills nästa gång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0